2. Vilket är det största makeupmisstaget du gjort?

Oj, svår fråga... Eftersom jag faktiskt aldrig gjort misstaget att bära för mörk foundation, som de flesta faktiskt gör fr som fjortisar ( och skrämmande nog även när de nästan är vuxna). Jag är otroligt ljushyad så jag liksom vet att jag måste ha den ljusast foundation och har alltid vetat det också. Nu har jag tyvär märkt att jag tycker att min flytande foundation ÄNDÅ är lite för mörk... Ser skitbra ut inomhus men så fort man kommer ut skämms jag som tusan! Jag har till och med gått tillbaka till MUS för å fråga om den faktiskt är för mörk, även fast de till och med har testat ut den till mig... Hon sa att det kunde bero på pudret, men eftersom jag har transparent puder ska ju inte det göra någon skillnad i färg så... Ja, jag får helt enkelt leta upp ett nytt märke nu till hösten, som har en såpass ljus! Och fram tills dess kör jag med min älskade mineralfoundation från Tikei!=) Passar som handen i handsken.

MEN, nu kom jag av mig lite. Det största misstaget, hmm... Måste nog i så fall vara när man va liten och bara körde på massa ögonskugga utan att egentligen tänka på hur och var man applicerade. Då la jag liksom bara över hela ögonlocket och tyckte det var bra sen. Inte uttonat eller något! Visserligen var det faktiskt jävligt snyggt! ( tyckte jag då. är inte lika säker att jag skulle tyckt så nu, hehehe) Men ändå.

Kommer inte på något annat så får ta detta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0