4. Vilken är din favoritlook dagtid? 5. Vilken är din favoritlook kvällstid?

Härmar en annan sminkblogg på denna och lägger ihop fråga 4 och 5, med anledning till att  de är rätt lika för mig.

Många människor använder enbart mascara runt ögonen dagtid och kör på mer sotat, bland annat, på kvällstid. Sådan är inte jag! Jag kör på mycket färg både på ögon och läppar både dagtid och kvällstid. Så som vissa anser är partylook och kör på när de går ut, så ser jag ut dagtid också.

Jag tycker det är så roligt med massa färg och kör därför på det när som helst!Färg livar upp en hel del=D Särskilt om jag har diskreta kläder, alltså typ svart eller vitt, då kör jag ALLTID på färgglad make up! Tycker svarta och vita kläder är tråkigt ( snyggt ibland dock) så därför krävs det färg för att liva upp!

Jag vet egentligen inte vad jag skriver nu, men kortfattat; jag har samma favoritlook både dagtid och kvällstid, nämligen FÄRG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0