dagens make

Åh, va jobbigt det är när man inte får till det som man vill! Dagens sminknig blev skit rent ut sagt. Men ja lova ju å visa bild så får väl göra det ändå! Men det får bli en "helhetsbild", då syns inte tabben så mycket, haha :) Skulle bli en knallit rosa och svart sminkning. Det blev det väl också, men ingen bra sådan! Jaja, man lär sig av sina misstag:) Läpparna blev gaaalet snygga ialla fall! Har hittat en ny favorit i min läppalett från eleven!;)






Vanligtvis blir jag galen på att varken min kamera eller mobilkamera är så bra så det går att ta ordentliga bilder på sminket! Blir alltid grumligt å så, eller konstiga färger... men men=/ Mobilkameran är ju svinbra annars, men inte när ja ska ta kort på mig själv! illa. Får väl gå ut å ta kort i fortsättningen:)

Och bara för att ni ska veta, så är jag inte sådär blek i verkligheten! Kameran som är underlig.. Nog för att jag är väldigt ljushyad, men sådär ser jag ut på vintern! Inte nu på sommaren, nu har ja att liiite färg i alla fall;) haha:)



Min miin när ja såg att sminket blev kasst! hahaha;) söt satt!

// Marie.

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna smin från loreal paris + 10 nagellack ifrån depend. Vore superkul om du ville vara med :)



Isåfall är det bara gå in på tävlingen på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-smink-fran-loreal-paris-10.html#comment

2011-06-08 @ 17:52:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0