Mitt 2 år långa förhållande är nu över

Finally har jag fått igång det trådlösa internet här hos mina föräldrar! Har hållit å som bara den sen i tisdags att försöka få igång det, men utan framgång... Såg verkligen fram emot idag när min bror skulle komma hem så han kunde hjälpa mig, men så blev han sjuk! Illa, men nu är det i alla fall fixat... Så nu blire troligen lite mer uppdateringar:)

Och ja, som jag skrev senast så har ja vare lite nere.. Och det beror på att jag flyttat ifrån min sambo och lämnat vårt drygt 2 år långa förhållande bakom mig.. Riktigt jobbigt , det värsta jag varit med om någonsin faktiskt! Men innerst inne så vet jag att det blir bäst så, även fast jag varit så otroligt ledsen.. De första dagarna var värst.Så otroligt ovant att sova helt själv! Har ju liksom sovit med honom varenda natt i nästan 1,5 år... Usch, inte kul! Men nu börjar det bli bättre:)

Jag saknar honom fortfarande såklart, men jag gråter inte längre i alla fall. Även fast det var jag som ville göra slut så vart jag så jävla ledsen... Usch. Den underbaraste killen jag vet, och ingen förstår hur fan detta gick till och vad jag tänkte med. Ärligt talat så kan ja förstå dom, en sån kille släpper man ju inte i första taget.. menmen! Glöm det förflutna och blicka framåt i stället=) Vi är nu goda vänner och ses och umgås fortfarnde och det är jag otroligt glad för! Hoppas verkligen det kommer fortsätta så=)

Glad midsommar på er! Hoppas ni får en bra dag. Själv ska jag fira själv med mammsen... Det går väl det med! hej mä er.

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0