nya skor!

Idag fick jag hem mina skor jag beställde häromdagen! De skickades igår, så det var riktigt snabb leverans! Precis så det ska vara!:)


Är riktigt nöjd med dessa måste jag säga! Dock är de lite stora=/ Det ser ni kanske upptill? Inte så kul. Det stod att de var något små i storleken, så tog en storlek större mot vad jag brukar ha, och så blev de såhär. Liite stora framtill i tån också.. Men inte så mycket, utan det är mest vid skaftet. Men får fylla ut dom med byxor och strumpor och sånt så blir det nog bra:)

Tänkte köpa de svarta också, så de får bli i min normala storlek, så sitter de nog som smäck!:) Blir sugen som fan på att köpa dom med en gång, men det får vänta en stund till:)


Fick förresten hem sminket från tikei idag med!!! Proverna var mycket mindre än jag trodde, och "minikabukin" var betydligt mindre, haha! Har dock inte testat det än, ska göra det i morgon så får ni troligen en tidig recension redan då!:) Nu ska ja se på 2 1/2 män;) hade!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0