ruggit snygga skor!

God morgon på er!

Sitter å käkar frukost nu och kollar runt på nätet på lite kul grejer jag vill ha.. För ganska exakt ett år sen hittade jag ett par skitsnygga skor på nelly.com men tänkte beställa dom mer framåt hösten, men när jag väl skulle beställa var dom slut. Jag skrev och fråga om de skulle komma in igen och fick svaret att de KANSKE skulle göra det och att jag skulle hålla utkik då och då.

Det gjorde jag, men de kom aldrig tillbaka... Men så för några veckor sedan såg jag att de fanns igen!!:D Vart superlycklig. Igår såg jag även att de fanns i rött också. De jag kollat på var svarta. De röda var grymt snygga, så ja beställde dom! Billiga som attan också, 299 kr! Studentpriset var 269, och gratis frakt och allt:) INGA FEL! :D Hoppas verkligen dom passar nu och är lika snygga irl! Men de tror ja nog:)

Dock har jag läst en del kommentarer om att det är dålig kvalité, men de kan man nästan förstå med tanke på priset. Men man får väl vara lite försiktig;) haha! Såhär ser dom ut!

Snygga! Eller va säger ni?;)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0