tävling hos Linda!

Här har det varit dött ett tag av lite olika anledningar.. Kan ta det till veckan!

jag är ju som vanligt på jakt efter en superbra maskara, och har testat en hel del bra i mina dagar, men ingen jag riktigt fastnat helt hundra för.. Igår gjorde jag en beställning från eleven där Nyx doll eye mascara fick följa med hem och hoppas den är bra!

Den berömda fiberwigmascaran fick jag av min bror en gång och den gillade jag verkligen! Kanonfina fransar. Denna mascara har ju nu fått en uppföljare som ser jävligt spännande ut om ja ska vara ärlig! Linda har nu en tävling på sin blogg om just denna mascaran! Vore så himla kul att vinna något så man blir på humör igen, efter omständigheterna... Som jag tar till veckan som sagt:)

Men i alla fall, om Du också vill vara med och tävla så kopiera länken och in å tävla med dig du med!  http://www.smastadsprinsessan.se/2011/06/tavla-om-imju-djv-beautenizer-fiberwig.html#links

Denna goding äre man tävlar om!:)


Nu ska ja ta å käka något:) ha de!

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0