Tävling hos Sylwia!

Det finns en blogg jag läser; makeupbysylle.blogg.se. Hon är verkligen SKITBRA på att sminka och man blir verligen avis, haha! Nu har hon i alla fall en tävling där man kan vinna en ögonskuggpalett från Inglot som består av 5 st smokey eye-färger som ser skitfina ut! Har aldrig testat detta märke, eller hört talas om det tidigare, men på henne låter det som att det är bra grejer i alla fall!:) Jag själv har ingen palett som liknar denna så jag skulle väldigt gärna vilja ha en! Har sett en på kosmetikan.se, men nu när hon tävlar ut en så är man ju självklart med och tävlar!!:)

Vill du också vara med och tävla? Ja det tycker jag! Gå in på  http://makeupbysylle.blogg.se/2011/june/contest-time.html och va med du också!:) Direktlänk till själva bloggen finns i spalten till höger!

Denna snygga palett är det man tävlar om!!:)


In och tävla med er!!:)

// Marie.

Kommentarer
Postat av: SB

sv: tackar tackar! alltid kul att höra :)

Byxorna är från Nelly.com men tyvärr slut! hade velat ha dem i fler färger :( så ja håller utkik i jämna mellanrum, kostade kring 300kr skit sköna.

2011-06-05 @ 17:15:34
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0