Tikei produkterna!

Jag fick ju hem mina prover från tikei häromdan, och igår testade jag! Måste säga att jag blev överraskad av foundationen, som alla andra som inte provat mineralsmink innan! Den täckte faktiskt väldigt bra och var lätt att arbeta med å så. Ena färgen passa perfekt, men den andra va lite mörkare, men funderar på att kanske beställa en av varje ändå, så jag har under sommaren! :) Får se.

Ska ialla fall göra en beställning hos tikei nu på de fullstora burkarna! Ska köpa ett kit där man får välja på 2 stora burkar med antingen foundation, primer eller veil samt en ultimate kabuki! Tror det lutar mot en foundation å en veil faktiskt, veilen hade fått många fina kommentarer! Men dessa 3 grejer, för endast 350 kr. INGA FEL! Och att det är bra grejer gör ju saken ännu bättre:)

Har ju läst att detta mineralsmink är väldigt vårdande för huden också, så när jag använt det ett tag ska jag göra en recension på vad jag egentligen tyckte om produkten när jag använt den en längre tid! Nu blev det ju mer " grejerna var bra, hihi", och det kanske inte ger så mycket;) haha!

Stort kit! Burkar är på hela 9g, vilket brukar räcka länge! Produkterna är väldigt dryga också, så de lär räcka ett tag!


Rougerna såg inte så fina ut i burkarna som de såg ut på datorn, men det jag testade var faktiskt jättefint på kinden! Dock var det lite svårt att applicera, men  det tror jag beror på att jag testade med en skitborste jag aldrig använder, haha! Använder jag den jag brukar tror jag det blir perfa!



Och när det gäller ögonskuggorna var färgerna jättefina i burken, men syntes inte såååå mycket på ögat. De är gjorda för att användas bara som de är, men med fuktad pensel och ska då sitta väldigt bra. Det gjorde de också, men färgerna kom inte fram så bra som jag hoppades, så lär använda primer under i fortsättningen!:)

Ja, en liten "recension" blev det i alla fall, men återkommer som sagt när jag testat mer!

Hej på er.

// Marie.



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

2011-06-12 @ 15:53:08
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0