rätt och fel om ögonbryn

Jag sitter och funderar på detta med ögonbryn. Alla har vi ju olika färg och form och allting, och självklart är det bra att det är så! Va tråkigt det vore om alla såg likadana ut... Men det finns ju vissa rätt och fel också, enligt mig. Vissa former som verkligen är no-no! Och vissa som är yes. Själv föredrar jag de "ideala" brynen eller hur man ska säga. Ungefär såhär.

Denna form på brynen gillar jag bäst och är tyyyp så jag själv har! Så jag eftersträvar i alla fall, men ibland går ju inte noppningen riktigt som man tänkt sig:) haha!
Dock skulle jag vilja att de var lite tjockare längst in än vad de är på bilden, och inte en så himla diagonal linje! Gud va svårt de va å förklara...Men jag tror ni fattar! Kort och gott, tjockt längst in mot näsan och smalare ju längre ut man kommer. Äh, får väl ta bild på mina någon dag så får ni se! haha:) Eller skrolla ner till två inlägg under där jag la ut bilden på mig, tror man ser ganska tydligt hur jag föredrar brynen! :)

Eller nej, såg nu att där hade jag inte riktigt en bra bryndag! haha:) Men som denna bilden ungefär! Hittade den på lardigteckna.blogg.se. Den förklara precis hur jag vill ha brynen!



Sen finns ju de riktigt hemska brynen också, t.ex de rakade brynen med endast ditmålade streck. Inte fint. Eller supertunna bryn som bara ser ut som ett streck! Inte heller vackert. Enligt mig! Men som jag sa tidigare, man får ha som man själv vill, huvudsaken är ju att DU trivs i det:) Men jag skulle aldrig komma på tanken på att ens testa en sådan form! Usch och fy:)


Sen kommer vi ju till färg med.. Men det tar vi i nästa inlägg! Detta blir för långt annars:) Så fortsätt läs!;)

// Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0