Kulturnatta i Karlstad ikväll- glamourtema

Sitter här med ansiktsmasken på och tar de lugnt. När den är klar ska ja duscha inklusive raka mig, föra att sedan börja med smiknket! Min klass ska vara med och styla hår på kulturnatta i Karlstad ikväll och vi har glamourtema, så tänkte fläska på ordentligt med sminket!

I eftermiddag drar ja mig till Karlstad för att fixa håret, ( det som nu går att fixa med mittt korta hår vill säga) och sen blire ner till självaste tillställningen! SKa bli kul detta, hehe! Hoppas det uppfyller mina förväntningar bara och inte blir som på rosa bandet-dagen förra året när vi satte in rosa slingor och pärlor i folks hår. Ingen ville typ, så gjorde bara en enda slinga på 2-3 timmar... ganska trist! Men men, nu äre gratis å de kan om de vill få fjäderextensions i håret, också helt gratis! Detta är ju verkligen poppis nu så hoppas att många nappar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0